Dag 1 - En nytagen bild på mig och 15 intressanta fakta om mig själv

1. Jag är faktiskt väldigt nöjd med hur jag ser ut. Jag har typ inget att klaga på
2. Jag har ett stort födelsemärke på högra sidan av midjan.
3. Jag pratar ibland med mig själv i spegeln.
4. Jag har en liten låda med lappar som det står bra saker om mig på, så om jag är ledsen eller om mitt självförtroende har sjunkit så tar jag en lapp.
5. Jag är vänsterhänt
6. Jag skriver aldrig med blocket rakt framför mig, utan jag vrider det alltid åt vänster så att jag skriver på snedden
7. Jag är bara verkligen mig själv med de jag har mest gemensamt med eller som jag trivs med mest. Annars är jag blyg och är inte så pratig
8. Jag har skickat en "anmälan" till en modell-hemsida, plus till en tidning. Fast jag kommer inte få något svar förrän om fem veckor
9. Jag tror på horoskop och de stämmer oftast
10. Jag har skrivit dagbok sen jag var sex år
11. Jag är killgalen!
12. Det var en tid då jag var olyckligt kär i Justin Bieber. Han var verkligen allt jag tänkte på. ..... Men jag är glad att den tiden är över. Fast jag älskar honom fortfanade! ;)
13. Jag har skrivit väldigt många egna låtar, men ingen har någonsin fått höra dem. Mest sorgliga och personliga låtar, om saker som har hänt mig.
14. Mina favorit-ämnen i skolan är Svenska, idrott och bild.
15. Mina svenska favorit-artister är Ulrik Munther, Eric Saade och Amy Diamond.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Har du en blogg?:

Vad vill du kommentera?♥:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!