Dag 6 - Min dag

(Förlåt att jag har glömt det här de två senaste dagarna)

Jaha, min dag har varit bra!
Lektioner var franska, social science, bild, matte och svenska.
Hade roligt med kompisarna, skrattade och hade det asnice. Jag är glad att jag har så bra kompisar. Jag är sååååå glad att jag hamnade i den här klassen!!

Efter skolan stannade jag i vällingby på vägen hem och köpte ett par handledsvärmare och en snygg tröja.
Sen så köpte vi hämtpizza vid åkermyntan och drack cola till. 

Jahapp, det var min dag det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Har du en blogg?:

Vad vill du kommentera?♥:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!