Ny blogg, ny start

Hej igen alla kära bloggläsare!
Jag är tillbaka; ny, fräsch, positiv, glad, och redo för ett nytt skolår.

Jag har bestämt mig för toppbetyg, och att vara mer aktiv i klassrummet.
Jag ska plugga hårdare, jobba hårdare.
Detta år, och nästa, hänger på min framtid. I år kommer vi börja få riktiga betyg. Betyg som betyder något. Om jag får dåliga betyg så blir det svårare för mig att få jobb senare.
Jag ska INTE bli en av dem som jobbar i kassan på ICA för att jag inte kunde få något annat jobb. NEJ, NEJ!

Jag har bytt frisyr och klädstil.
Klädstilen kommer inte vara så enkel som den jag haft förut. Inget mer "linne, hoodie, byxor, KLAR!!"
Jag ska ta det till en högre nivå.
Jag ska BOOSTA med smycken, torgvantar/handledsvärmare, halsdukar, bälten, och mössor.
Inga fler enkla outfits!! Meeeeeesigt för min del. Jag har äntligen hittat min stil. Lycklig tjej!!

Jag ska börja ta hand om mig själv mer.
Bara kakor och godis och onyttiga grejer på helgerna.
Mycket grönsaker och frukt och bär!! Lots of vitamines!!
Powerwalk med mammma två gånger i veckan. Streetdance fortsätter, träna på motionscykeln en gång i veckan.
Vara ute i friska luften mer.
MINDRE DATOR.
Ansiktsmask en gång i veckan.
Ta ett bad minst två gånger i veckan för att kunna få slappna av.
INTE bita på naglarna, hur nervös jag än är.
Aldrig glömma att tvätta ansiktet och borsta tänderna både morgon och kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Har du en blogg?:

Vad vill du kommentera?♥:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!