Och så ett inlägg för er som är nya bloggläsare! MINA INTRESSEN

Skriva: Skriva vad som helst alltså. Poesi, dikter, berättelser, manus....
Rita: Jag kan inte rita egentligen, eller jag är inte duktig, men det är kul ändå! Mest gillar jag att rita kläder, eller alltså designa kläder. Jag har en sån där Create your TOP MODEL bok. Det är liksom bara att hitta på vad som helst. Om man är påhittig och kreativ som jag så är det ju inga problem. Hihi ^^
Sjunga: haha, mest för mig själv. Jag är blyg you know......
Dansa: Streetdance. Bästa dansen. Jag älskar hur man liksom gungar i rörelserna och inte gör dem sådär stela som i andra dansstilar.
Shoppa: Jag är en tjej, ellerhur? Såååååå jag gillar att shoppa. Vänta.... sa jag gillar? Jag ÄLSKAR att shoppa! Fast jag slösar inte bort pengar på det. Jag shoppar typ två gånger i månaden eller något sånt. Jag är ingen slösare.
Justin Bieber: Han är faktiskt ett intresse. Typ att man läser om honom, kollar vad han har twittrat på senaste tiden, kollar på intervljuer han är med i, kollar på bilder på honom..... Kanske ska varna er om att jag kommer nog skriva om honom rätt så ofta. Om ni inte är ett Bieber-fan så  får ni säga till om han nämns för mycket.
Vara kär: Mitt nyaste intresse...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Har du en blogg?:

Vad vill du kommentera?♥:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!