Skolstart idag

Japp, skolan började idag.
Det var inte SÅ farligt.... faktiskt lite skönt att få träffa alla igen. (Jag kunde av en konstig anledning inte sluta le och jag skrattade överdrivet åt typ allting som var roligt.)
Jag märkte det inte förrän jag träffat dem hur mycket jag saknat dem. Jag har ju inte träffat de flesta på hela sommaren.
Nytt schema, nya lärare, ny klasskompis.... NYTT NYTT NYTT!

Nu går jag i 8D (en smiley). Det här året ska jag köra HÅRT!!!
Get ready ''cause I'm comin'!

Kommentarer
Postat av: alice

YOU GO GIRL! Saknat dej och ditt bloggande, skönt att du har börjat om igen ;) karmisar

2011-08-22 @ 17:28:34
URL: http://festizaalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Har du en blogg?:

Vad vill du kommentera?♥:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!