Veckans hiss och diss

Jag och Kajsa var på Gröna Lund i torsdags och såg honom uppträda. Jag har aldrig sett honom i verkligheten så det var kul. Och så är han sååå gryyymt bra live! Bra på att dansa, sjunga, och så är han ju så snygg också. Men tyvärr så är han upptagen..... (vi såg Molly som stod på VIP-balkongen. Hihi, skojigt ^^)
Jag hatar verkligen smörgåsgurka!! saltgurka alltså.
Äckligt..... :S Råkade få lite av vattnet under min macka imorse... ush!
Verkligen veckans diss!!

Vad tycker ni om de här grejerna? Hiss eller diss?

Kommentarer
Postat av: Sofie!!

Båda HIISS!!! :D <3<3

2011-08-27 @ 20:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Har du en blogg?:

Vad vill du kommentera?♥:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!