Coola effekter

Det finns en grym effekt på min kamera som gör bilden mer.... hm, inte suddig men den ljusar upp den och gör den mjuk, liksom.
Om jag tar en bild på mig såhär:                                       så blir bilden såhär:
Hihi lite muppig, men struntsamma :P

En annan heter Pop Art, som ger bilden mer färg och den älskar jag också, speciellt att ha i naturen.

Sen så finns det en som gör lite mörka kanter runt bilden; gör den lite mörk och dyster och lite mystisk, typ.. :P


Det finns många fler, men de här är mina tre favoriter.
Vilken tycker ni mest om? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Har du en blogg?:

Vad vill du kommentera?♥:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!