Första dagen på prao

Idag var jag och praoade, första dagen! Det var sjukt spännande! Jag och Kajsa praoar på Axfoods huvudkontor.
Vi har varit med och lämnat posten till alla, och sen så har vi packat upp kartonger med tygpåsar och lagt i lappar. Annars så har vi ätit skorpor, och chips (oh la la). Och så har vi ritat lite. Skojeliskoj ;)
Vi packade upp och la ner ca 600 tygpåsar! På tre timmar! Det är läskigt mycket tycker jag! :o

Aja, jag ville bara säga det, att jag praoar denna vecka. Jag ska fortfarande försöka blogga mycket, annars har jag fullt upp med julklappar och min bok jag skriver på.
Hej hopp!
Haha en lustig bild jag hittade från Oktober... hihi vad cool jag är asså ( :question: )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Har du en blogg?:

Vad vill du kommentera?♥:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!