Jag vet inte riktigt hur jag ska kunna förklara...

Jag har sett en levande legend.
Jag har sett en människa som, på ett sätt, förändrade musikens värld.
En människa med en fantastik röst, som är grym på gitarr, piano och andra instrument, och som även nu vid 69 års ålder har samma energi som han hade för 50 år sedan.
Jag växte kanske inte upp med hans musik. Jag vet kanske ingenting om honom. Jag kanske inte älskar hans musikstil eller sitter och lyssnar på hans låtar.
Men ändå, så var denna kväll, en av de bästa upplevelserna i mitt liv.
För jag har sett en levande legend, från ett band vars musik nu efter 50 år fortfarande lever vidare. Deras musik kommer leva vidare, kanske förevigt.
Han är det som finns kvar, av bandet; som fortfarande uppträder och ger oss, och mig, chansen att få uppleva musiken som slog världen med storm. En chans att få uppleva en bit av musikhistorien.
Jag är blandad med känslor. Jag vill skratta, jag vill gråta, jag vill skrika, hoppa och skutta runt som ett fån.
För ja, tro det eller ej, men jag har sett en levande legend.
Och det kommer jag aldrig glömma

Tack Paul McCartney för en underbar konsert och speciellt en underbar upplevelse
Jag har aldrig sagt detta förut om en gammal farbror men du är GRYM! :D
♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Har du en blogg?:

Vad vill du kommentera?♥:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!