Tips: Lager på lager

Det är iskallt ute, och man vill ju såklart vara så varm som möjligt!
Mitt tips för att hålla sig extra varm är att ha lager på lager med kläder. Det kanske låter lite knäppt när jag säger "lager på lager med kläder"... :P
Vad jag menar är att man inte behöver ha massa ylletröjor/stickade koftor för att vara varm. Man kan ha en långarmad tröja och en magtröja/maglinne (heter nog inte så men ni fattar) över. :D
Det bästa jag kunde komma på just nu!
Nu måste jag in i duschen. Mors :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Har du en blogg?:

Vad vill du kommentera?♥:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!