Ankmuuuun

Jag har alltid undrat över den här typiska ankmunnen som tjejer gör på sina bilder..
Är de seriösa, eller drivet de? :question:
Jag driver alltid när jag gör det på bilder, jag tycker inte att det ser så värst seriöst ut. Jag tycker inte att det är snyggt heller, men det är roligt. :D
Exempel: Jag är glad för att mitt hår blev superfiiint (enligt mig) efter toningen, så jag tog lite bilder med min plattång. Då skojar jag till det lite och gör ankmun, bara för att det är så himla oseriöst. ;)

Det är bara s'att ni vet, att jag inte är seriöst på såna bilder ;)
Det är inte fint på mig iaf, ser ut som att jag tror att jag är cool baaa + alla mina vackra kändisposters synns i bakgrunden.... ehum....

Kommentarer
Postat av: Sofiiie

OMG, diitt håååår!! Man ser verkligen skillnad!! såååå vacket!! <3<3

2011-12-01 @ 16:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Har du en blogg?:

Vad vill du kommentera?♥:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!