Gamla outfits (tidsinställt)

Här är alla mina outfits från min gamla blogg. Jag önskar att jag hade försökt mixtra lite mellan färger och mönster. Kaaaassst!!
slutet av sommaren 2011 - början av sommaren 2011

haha kommer ihåg att dagen jag hade den här outfiten (redan ett år sedan nu) så halkade jag nerför en backe vid skolan och slog i armbågen och rumpan. Jag skrattade åt det jättemycket men sen gjorde det ont.. :(
och den här dagen kom jag nästan försent till skolan, kommer jag ihåg. ehehh....
buhu saknar mitt gamla fina hus. :'(
en av de bästa och roligaste dagarna i sjuan.
skolavslutningen
(en regnig dag på sommarlovet)

Och så mina outfits från denna blogg.
omg solbräännaaaa!
men usch! :mad:
yeah now we're talking
asså hahha jag ser helt platt ut -.-
den här "le chat" tröjan är mycket mycket finare i verkligheten.

Tycker ni att min stil har blivit bättre, lika kaaaassss eller sämre?
Dela med dig av din åååsikt te moi, s'il vous plait!

Kommentarer
Postat av: Anonym

om jag ska va ärlig tycker jag att din stil var finare förut, men om du gillar din nya stil bättre är det ju klart att du ska fortsätta klä dig så, right? <3

2011-11-21 @ 16:28:55
Postat av: KAVAT

Omg, detta älskar jag! (låtsaspilsompekaruppmotdetawweeesomainlägget)



Detta är just exakt vad som höjjer din blogg ett extra snäpp! Jätte jätte bra! :D



Måste säga att jag alltid tyckt att du har känsla för mode, men nu är du ett riktigt mode lejon! Grymma outfits, och du man ser DIG i de m. Älskarälskarälskar det! Spec. den där med texten "now we are talking"; det gråa och lager på lager, asåå kärlek!



Helt ärligt! Du e jalltid fin vad du än har på dig gumman! <3



PUSS OCH KRAM, vill trycka trycka trycka på den knappen flera gånger, hehehe... :D

2011-11-21 @ 17:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Har du en blogg?:

Vad vill du kommentera?♥:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!