Minnen från min gamla blogg, Maj 2011

  • They were eight
    They were straight
    at the gate
    they ate...
    KEBAB

    fett sköön engelskalektion!
    för ungefär en timme sedan ·  · 
    (det står: they were eight, they were straight, at the gate, they ate... KEBAB)
  • mitt gamla rum och en väldigt cool MOI (lägg märke till att jag kallar mig själv MOI för att jag är så grymt cool för jag läser franska)
  • det var varmt ute därför gav mitt värmespray jättestor effekt och gjorde mitt hår silkeslent!
  • då jag precis flyttat. här hemma hos pappa efter första natten, typ. Såg hemskt ut....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Har du en blogg?:

Vad vill du kommentera?♥:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!