Ska tona/färga (??) håret.

Visste ni my dear friends att MOI ska färga/tona håret snart?
Jöpp, men jag har ingen aning om vilken färg jag ska ha.
Jag vill inte ha rött eller något i närheten av rött. Inte för att det inte är skitsnyggt (VILKET DET VERKLIGEN ÄR!) men jag har aldrig färgat/tonat håret förut och jag känner att jag då inte ska ändra färg för mycket, så det får bli någon brun färg.
Och här har ni två väldigt vackra bild på mig för att visa min hårfärg.

Jag funderar inte på att köpa på produkten, men jag hade svårt att hitta alternativa hårfärger någon annanstans. eheeh.....
Djup guldbrun
Chokladbrun
Djup kastanj
Pälemorbrun
Mörkbrun



Kommentarer
Postat av: KAVAT

YES, gud va fint det kommer bli!



Härligt att du e så positiv, me like :D

Tycker att mörk kastanj/pärlemor brun skulle vara jätte snyggt, lite varm brun :D



Haha, funderar på att färga (inte tona) mitt hår annu rödare, för tycker att färgen börjar gå ut, eller är det bara jag som inbillar mig..? ;)



KRAM Å PUSS DIN AMERIKANSKA FRIEND ! <3

2011-11-20 @ 20:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Har du en blogg?:

Vad vill du kommentera?♥:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!