Studiedag

Idag och imorgon är det studiedag (utvecklingssamtalsdagar) så jag kommer vara hemma
och försöka tvinga mig själv att göra läxor.

Medans så är det några hantverkare nere i vårt kök. Ingen kan svenska, och bara en kan engelska så jag håller mig nog helst på övervåningen idag.
Önskar så innerligt att jag kunde gå ner o ta lite kladdkaka i kylskåpet utan att de tycker att jag är knäpp....
Lite trött och osminkad. Men det gör inget, jag ska inte träffa någon idag ändå.. förrän vid två.

Kommentarer
Postat av: You know who it's :D

Stop å belägg! (haha, ost och sparris pålägg xD) (Nu vet du vem det e oxå, bajs! ;D)



Nu tänker vi positivt :D Du har nu två fria dagar, att göra vad du vill. Visst, läxor ska göras, men vänd det till något positivt :D Från att du går upp från sängen, och går och lägger dig, har du massa tid att göra något :D Tänk vad bra att i lugn o ro (typ) kan få göra läxorna, och samtidigt vila upp dej lite;D (JO, det behövs ÄVEN fast lovet va för några dagar sedan. hehehe)

Du är duktig i skolan, men det kommer bara i resultat om du TRO PÅ DEJ :)



TA KLADDKAKA,, DU FÖRTJÄNAR DEN :D obs, oroa dig inte för att vara knäpp, jag är mästare i det, och DET E AWESOME ;D



Du är alltid fin :D



BTW, jag har t. samtal typ tjugo i två,inte ett, så vi ses :DDDDDDD Vi kanske kan göra något efter? Jag ska inte rida, såå :)



PUSS O KRAM MIN SUDDKOMPIS :D <3



2011-11-08 @ 11:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Har du en blogg?:

Vad vill du kommentera?♥:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!