Blå ögon

Jag drömde för några dagar sen att mamma fick en till bebis, och jag och hon stod och tittade på bebisen som låg på något som såg ut som ett litet skötbord med en filt.
Bebisen skrattade och var glad, och det jag la märke till mest i drömmen var bebisens ögon. De var sådär baby blå
(baahah jag ÄLSKAR baby blå ögon!!)
Jag gick in på drömtydningar och såg att om man drömmer om blå ögon så betyder att jag kommer göra en intressant bekantskap.
Hm.....? Who knows...? :o
En bild från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Har du en blogg?:

Vad vill du kommentera?♥:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!