Planer!!

Söndag
  • Packa mina grejor och dra hem till pappa
  • Städa mitt rum hos pappa + plus vardagsrummet och köket antar jag....
  • Packa ner det sista som ska med till Brevik
  • Hämta Ellinor på tågstationen 14:50
  • Ellinor och jag har en AWESOME söndag!

Måndag
  • Vi går upp, duschar och gör oss i ordning
  • STICKER TILL BREVIK

Tisdag
  • BREVIK!!!

Onsdag
  • Hem från Brevik
  • RIHANNA KONSERT

Torsdag
  • Ellinor och jag chillar
  • Packar till mormor och morfar

Fredag - Söndag
  • MORMOR OCH MORFAR
Som ni ser,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Har du en blogg?:

Vad vill du kommentera?♥:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!