Vad ditt "klotter" säger om dig

Om du sitter och har det tråkigt, som på en lektion eller om du väntar på någonting, och du har papper och penna så brukar du ju ofta börja klottra på pappret och sånt, kanske med stjärnor, hjärtan, cirklar, blommor och annat.
Faktiskt så har det du klottrar någonting att göra med dig, det säger någonting om dig, och hur du kankse mår.
Här är några saker som jag brukar rita:

Jag kom på mig själv en gång när jag var ganska uttråkad, med att rita stjärnor på ett papper. Eller jag bara började rita stjärnor i olika färger, jag vet inte varför.Stjärnor:
Betyder att man har en ljus livssyn, vilket jag tycker är rätt lustigt för jag var VÄLDIGT VÄLDIGT glad den dagen, och jag mådde bra. :)


Ansikten: Om du ritar snygga ansikten så betyder det att du ser det goda i andra. Om du däremot ritar fula ansikten så är du misstrogen.

Blommor: Ritar du runda blommor med runda kronblad så betyder det att du är en älskvärd, centrerad familjeperson. Om du ritar blommor med hängande huvuden så betyder det att du tyngs av oro.

Hjärtan: Du är kär i kärleken! ;)


Komplicerade mönster: De som ritar riktigt nogranna och detaljerade bilder har oftast en tvångsmässig karaktär och vill helt enkelt inte släppa sina nära och kära.

Japp, det var några exempel.
Jag tror nog att alla har ritat något av dem här någon gång, så ni kan ju se nu vad det betyder. ;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att du bloggar ! :D

Jätte intressant inlägg, gör fler liknande sånna ;)<3

k&p

2011-10-23 @ 19:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Har du en blogg?:

Vad vill du kommentera?♥:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!