Dag 12 - Därför började jag blogga

Jag vet faktiskt inte varför. Min första blogg, som jag fortfarande har kvar, började jag skriva på i början av 6:an. Jag tror att jag började blogga för att alla gjorde det, kändes det som, så jag bestämde mig för att också börja blogga.
Min blogg som jag hade sen, glittergrace, var nog den som var mest intressant, av alla bloggar jag har haft.
Den blev nog mest intressant runt februari. Innan dess var den nog inte så intressan.

Vilken var bäst; den här bloggen eller den förra?? Svara!!!

Vilken var bäst?

Kommentarer
Postat av: Sofie!!

Båååda, med gillar den hääär!! :D <3

2011-09-06 @ 21:11:44
Postat av: alice

båda lika bra, det är ju bara annat namn, det är ju fortfarande duuu som skriver!! :D <3

2011-09-07 @ 21:56:55
URL: http://festizaalice.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Den här! ;)

2011-09-24 @ 01:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Har du en blogg?:

Vad vill du kommentera?♥:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!