Dag 19 - Min favoritplats

Jag har ingen speciell favoritplats direkt, men jag kan säga tre av mina favoritplatser

3. Brevik
Gud, jag har varit här så många år att jag kan stället in och ut. Man träffar alltid nya människor här. Alla är så snälla och roliga! Jag mår alltid bra när jag är där. Där är jag verkligen mig själv.
Då menar jag verkligen mig själv.

2. Mormor och morfar
Här är jag trygg. Det är ju på landet också så det är alltid lugnt och tyst där. Där kan man koppla av och ha det mysigt. Jag trivs verkligen där!

1. Borta bra, men hemma bäst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Har du en blogg?:

Vad vill du kommentera?♥:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!