Dag 21 - Min favoritfilm

Haha ingen betänketid alls! Fast det blir mina favoiritfilmer; sagan om ringen-trilogin!
Jag ska läsa böckerna som pappa har gett mig, men gud va grym (!!!!!) filmerna är alltså. Vi har sett på extra material hur de säger att det var väldigt svårt att bestämma hur det skulle vara och så i filmerna, och vad alla skulle säga eftersom det är väldigt mycket, så det är sååå coolt att de har lyckats göra film av böckerna.
Dessutom så är Elijah Wood VÄLDIGT VÄLDIGT snygg i de här filmerna.
Och så är de som spelar Merry och Pippin jättegulliga och roliga. Fast dvärgen är nog skönast, hahha...
En grej jag undrar: Varför ska ARAGON få vara störst när det inte ens är han som är huvudpersonen..... det är ju Frodo det handlar om mest. :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Har du en blogg?:

Vad vill du kommentera?♥:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!