Dag 24 - Den här månaden.....

... har jag:
gråtit
haft många blandade känslor
försovit mig
ändrat min stil
och bokstavligt talat hoppat runt i mitt rum av glädje.
Blivit bättre på:
  1. att städa
  2. att vara positiv
  3. att träna
  4. att skratta... ;)
1.
22. 
3.
4.

  • Jag hade ingen bild angående träning så jag tog en på mig själv.
  • Ja, sådär ser jag ut när jag skrattar, och fråga inte varför jag tog en bild på det, but I captured the moment om man säger så. Jag råkade alltså ta bild då, och jag sparade den! Och det är bara en bild, allting blir inte bra på bild, och alla ser olika ut när de skrattar. Jag ser ut såhär: mitt ansikte skrynklas ihop, mina ögon kisar, och man ser hela min övre tandrad.
  • Jag skryter inte om något.
  • NO HATERS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Har du en blogg?:

Vad vill du kommentera?♥:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!