Hiss eller diss - Jedward

Jag tyckte om dem innan jag ens hört dem sjunga (jag missade deras bidrag i Eurovision) för jag läste om dem i Frida om när de var här i Sverige, och så tittade jag på videos på deras youtubekanal.
Men de sjunger jättebra, är snygga, söta, energiska och roliga. Och eftersom att det är två så blir det ju dubbelt så mycket av allt!!

Omröstningen Vad tycker ni om Jedward? är en tjänst från fnul.se där du enkelt kan skapa din egen läsarundersökning!

För er som inte vet vilka de är, här är deras låt Lipstick som de uppträdde med i Eurovision Song Contest.
Och här är en video om när de var i Sverige nu i Juni/Juli och de fick lära sig lite svenska och så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Har du en blogg?:

Vad vill du kommentera?♥:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!