Lördag: Ta det lugnt...

Hejsan allihopa.
Idag ska jag till pappsen, o bara vila.
Fick en hård boll i huvudet igår. Lite mitt fel för jag satt och tänkte på annat och så hörde jag någon som sa: DUCKA FANNY! och innan jag hann reagera så fick jag en boll från sidan, över örat (det känsliga stället på huvudet). Det började snurra och jag kände mig helt vinglig och trött. Jag ville bara sova.....
Mamma sa att jag kan ha fått en liten hjärnskakning, inget farligt då men jag ska bara vila.
SO THAT'S WHAT I'M GONNA DO!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Har du en blogg?:

Vad vill du kommentera?♥:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!