Sorry peeps!

Har precis tränat lite på min dans till dansen, gick faktiskt bra.
Bara det att jag inte har så stor spegel och inte så stor plats att dansa på...
vore coolt om jag kunde ha en jättestor spegel på en halv vägg så att jag kunde hela mig! ;D

Förlåt för SKIIIITDÅLIG uppdatering. Jag har bara inget att blogga om, men snart kommer jag nog få det.
Jag måste få insperation, men jag får ingen....

Jag VET! Jag ska fråga några av mina kompisar om de vill hänga med ut någon dag och ta höstbilder någonstans efter skolan.
Eller hänga med mig hem och så. Ingen har varit i några av mina nya hus.... :(

Nu ska jag hoppa in i duschen och bara skölja av mig. Man vill ju inte lukta svett! :D
Charmigt... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Har du en blogg?:

Vad vill du kommentera?♥:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!