2011


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, men ingen stor grej direkt, bara småsaker
2. Höll du några av dina nyårslöften? Nej, hade bara drömmar som jag hoppades skulle gå i uppfyllelse under året
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej!
4. Dog någon som stod dig nära? Nej men blev avlivad.
5. Vilka länder besökte du? ENGLAND! (LONDON BABY!!!!)
6. Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012? Saknade inte det hela året men
självförtroende. I alla fall hålla kvar den för just nu är den på topp! ;D
7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? 2 Januari...
8. Vad var din största framgång 2011? Ehm... jag lyckades hålla mig glad fastän jag mådde väldigt dåligt inuti!
9. Största misstaget? Blev sur på någon för ingenting.... ledde till en stor grej men nu är allt supert!
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ähm jag blev träffad av en jättehård boll i huvudet, räknas det??
11. Bästa köpet? Justin Bieber parfymen SOMEDAY i London! Älskar den!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Shoppingen i London.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja massa saker gjorde mig glad 2011! :D
14. Vilken låt kommer alltid att påminna dig om 2011? Loca People (What the F**k!) - Sak Noel
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag var både gladare och ledsnare under 2011 än under 2010
16. Vad önskar du att du gjort mer? Pluggat!!
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Gråtit....
18. Hur tillbringar du julen? Julen 2011 tillbringade jag hos mormor och morfar!
19. Blev du kär i år? Jaaaaaaaa det blev jag verkligen!
20. Favorit kanal på tvn? Disney Channel :D
21. Bästa boken du läste i år? Justin Biebers "First step 2 Forever: My story"
22. Största musikaliska upptäckten? Ehm fattar inte riktigt men jag upptäckte Greyson Chance, typ :)
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Systemkamera! Bästa presenten någonsin!
25. Något du önskade dig men inte fick? Kommer inte ihåg :P
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Vi var ute på båtresan under den veckan, så vi slussade upp till Söderköping och köpte glass och hade det jättemysigt!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja, men det vill jag inte ta upp.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011? Jag har kört en rätt lugn stil... haha xD
29. Vad fick dig att må bra? Träffade nya kompisar och fick många kramar! :D
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Justin Bieber, i början av året i alla fall.
31. Vem saknade du? Hemligt.. :P
32. De bästa nya människorna du träffade? Alla från Brevik! De är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Har du en blogg?:

Vad vill du kommentera?♥:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!