Just nu

Sitter och myser i min nya kofta. Tyckte faktiskt att den var väldigt fin, och jag älskar även starka färger. 

Den här veckan kommer nästan ingenting att hända, ingenting spännande i alla fall. Jag och mamma åker nog in till stan imorgon och kollar i lite fler affärer. Jag menar, det är ju bra att passa på nu när det ändå är rea?
Dessutom behöver jag verkligen nya jeans och ska därför sticka till Cheap Monday.
De har 50-75 % av just nu! Toppen ;) 

Bloggar nog mer senare ikväll! Puss

Kommentarer
Postat av: snyggingen

sv: tack sötis

2012-01-02 @ 20:43:36
URL: http://laakinoiise.blogg.se/
Postat av: Jessica

Snygg! :)

2012-01-05 @ 22:35:59
URL: http://jessiiiicaaas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Har du en blogg?:

Vad vill du kommentera?♥:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!