Mamma svarar fortfarande godmorgon i telefonen...

Hej hopp!
Jag sitter fortfarande i sängen i min morgonrock! Busigt värre!
På den senaste tiden har jag legat och smsat till ett på natten, vilket egentligen inte är världens smartaste grej att göra, med tanke på att jag borde börja vända tillbaka dygnet...
Så, inatt hann klockan bli halv två, och jag sov till tio i elva.
Haha, jag är inte direkt smart, ellerhur? :)

Detta skulle bara tänkas vara ett morgon-inlägg, och jag återkommer snart med lite bloggtips. Jag skulle ha publicerat det inlägget igår men så blev det inte.

Så... vad ska ni göra idag då? :D

Typ den enda morgonen på hela veckan som jag inte varit såhär ironisk, utan faktiskt menat det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Har du en blogg?:

Vad vill du kommentera?♥:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!