Man kan ju alltid försöka tvinga sig själv?

Ett av mina nyårslöften är att försöka att ha smink lite mer sällan, i alla fall mascara.
Nu i åttan har jag varit utan en dag, men jag vill ha fler såna dagar!
Det som man kanske är lite "orolig" över är att man ska se trött ut och inte vara.. ja, fräsch.
Men vissa ser faktiskt mycket bättre ut utan mascara och allt. Jag syftar verkligen inte på mig, men jag tänker försöka :D
Jag funderar på att ha det kanske en dag i månaden på en tisdag, för då har vi sovmorgon och jag hinner piggna till och se fräsch ut ;)
Tycker ni att det låter som en bra idé??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Har du en blogg?:

Vad vill du kommentera?♥:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!