Måste fixa ny design

Jag måste fixa ny design!
Jag kan inte ha vinterbilden i bakgrunden längre för det är inte ens någon snö här?!
Och så har jag ju ingen header för jag blir aldrig nöjd med den..
Jag tror att jag får sätta mig ned här någon dag och verkligen komma på något snyggt!

Det kommer nog ta några dagar/veckor. Skolan börjar på måndag och jag kommer inte få tid... :P
Säg till om ni har sett någon snygg bild här på bloggen som ni tycker att jag ska använda i headern/designen, vore jättesnällt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Har du en blogg?:

Vad vill du kommentera?♥:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!