Mystiskt försvinnande...

Laddningssladden till kameran är spårlöst försvunnen!
Jag har ingen aning om var den är, och jag har letat överallt hos både mamma och pappa!
Inte nog med att sladden är borta, så ska ju såklart locket till själva "hålet" (eller vad man nu ska kalla det..) där man tittar när man tar kort, försvinna också!
Jag hoppas så innerst att jag hittar dem, och fort! Jag kan inte leva utan min kamera.. :(

I alla fall så vet jag inte om jag kommer kunna blogga så mycket de närmsta dagarna, men jag ska verkligen försöka. Det är lite svårt när jag inte har en kamera att ta kort med...
Jag får väl ta kort med webkameran istället.. Ööööh

Ska bestämma kläder tills imorgon + försöka bli taggad till skolan.
Titta vad jag hittade... nästan ett år sen nu :P

Kommentarer
Postat av: Sannie

Hoppas du har haft en fin dag :)

2012-01-08 @ 21:32:07
URL: http://sannie.blogg.se/
Postat av: karin

sv: tack så jätte mycket! du har också en riktigt ball blogg! ;)

2012-01-09 @ 16:34:05
URL: http://kaarinlundgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Har du en blogg?:

Vad vill du kommentera?♥:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!