Nyårsafton!

Jag vet att jag just nu bara lägger upp bilder men imorgon lovar jag att börja blogga normalt! ;)

Vid tolvslaget stod min familj och kusinerna ute på balkongen, med ett glas cider i handen, och tittade på grannarnas fyrverkeri. Det var mysigt och jag var på toppenhumör!
Efter ett tag hämtade jag min kamera och tog lite bilder på fyrverkerierna. Det var då jag använde fireworks-effekten för första gången.
Bilderna blev ju grymt coola, och vackra! :D Fast ändå lite märkliga...?

Eller vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Har du en blogg?:

Vad vill du kommentera?♥:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!