Romantisk musik

Ugh, jag brukar ju publicera en sång nästan varje kväll ni vet?
Det har under en lång tid nu bara varit sånger om olycklig kärlek och sånt (oftast) men nu så är jag faktiskt inte olyckligt kär längre så nu är det slut med det! Thank god!
Så från och med nu blir det bara glada sånger för just nu är livet bra känner jag :D
Men det kommer fortfarande vara sånger om kärlek eller livet, för vad skulle det annars vara?

Jag la upp en låt av The Icarus Account igår och jag tror att det är mitt/min nya favorit band/grupp.
I alla fall så hittade jag då en massa youtubeklipp om romantiska sånger och jag har hittat 6 stycken låtar som jag har blivit förälskad i!
Tänkte dela med mig av dem bara för att de är så himla bra! Eller GÖbra som man säger.... någonstans.. ? :question:
Klicka på texten för att komma till låten! ;)

Kommentarer
Postat av: ellenlilja

sv: åh tack så mycket :) kul att du gillar bloggen!

2012-01-04 @ 19:56:28
URL: http://ellenlilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Har du en blogg?:

Vad vill du kommentera?♥:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!