Söndagsrutin

Enda sedan Maj 2011 har jag haft som en söndagsrutin.
Jag måste packa till vem-som-jag-nu-ska-bo-hos-
härnästoch städa rummet.
Jag älskar att komma hem till en städat rum!
Vet du vad jag gör resten av dagen? Jo, jag SLAPPAR!!

Jag använder söndagen som den dagen då jag bara ägnar mig åt mig själv.
På vardagarna har jag läxor och prov att plugga till, och på lördagen så hänger jag antingen med en kompis, eller är ute och gör någonting med familjen.
Då finns det ju bara en dag kvar; Söndagen.
Då brukar jag...
  • Ta på ansiktsmask
  • Fila och måla naglarna
  • Ta ett bad/fotbad


Jag tycker att det är väldigt smart att göra när man har så stressigt i skolan.
Stress är inte bra och kan ge finnar, och det vill man ju inte ha?
Därför rekommenderar jag att du jobbar hårt, pluggar, gör
klart dina läxor så att du blir helt läxfri på just söndagen, och
så kan du ägna hela dagen åt bara dig själv!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Har du en blogg?:

Vad vill du kommentera?♥:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!