Yes! Nu blev jag glad!

Vad besviken jag blev när Cheap Monday inte hade någon av de jeansen jag kollat ut på hemsidan.
De verkade nästan perfekt (!) och så hade de inte dem! Dessutom kostade ett par 600 och så var det halva priset. Om de jeansen kommer ut sen efter rean kommer jag säkerligen inte ha råd med dem.
Känner mig jättefrustrerad men, oh well life goes on....

Så gick jag in på Vero Moda och hittade de här jeansen, och blev jätteglad! Inte lika glad som jag skulle blivit om jag fått de andra på Cheap Monday men jag blev nöjd i alla fall.
Och så hade H&M såklart rea på smycken och jag hittade det här söta armbandet för 10 kr. Fett nöjd jag är!

Och så sist... jag trodde att jag tappat bort min mobil men jag hade bara lagt den i bröstfickan på jackan... gissa om mamma fick panik?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Har du en blogg?:

Vad vill du kommentera?♥:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!